شروع تولد کینگ تونی 1976 :
در سال 1976 در تایچونگ، در میان کمبود سرمایه و فناوری در تایوان، آقای چارلز لای و آقای تونی لین یک کارخانه فورج داغ را تأسیس کردند که متخصص در ساخت ابزارهای دستی برای بازار DIY بود. هشت سال بعد، بسیاری از شرکت های دیگر از آنها پیروی کردند و اگرچه بازار به سرعت رشد کرد، اما کیفیت آسیب دید. با نزدیک شدن قیمتها، هزینهها و کیفیت به وضعیت آشفتگی، برای بنیانگذاران کینگ تونی روشن شد که باید به دنبال مسیر جدیدی باشند.
استراتژی جدید 1984 :
آقای چارلز لای و آقای تونی لین مسیر جدید خود را پیدا کردند. ساخت ابزارهای دستی با کیفیت حرفه ای که برای رقابت با بهترین های دنیا ساخته شده اند. آنها استانداردهای خود را بالا تعیین کردند و در سال های پس از آن، به طور مداوم از الزامات سخت ترین استانداردهای جهان فراتر رفته اند. ابزار King Tony نه تنها استاندارد DIN (آلمانی) و استاندارد ANSI (U.S.A.) را برآورده می کند، بلکه معمولاً از آنها فراتر می رود. در واقع، شرکت کینگ تونی هر گشتاور را با استاندارد 30 درصد بالاتر از آنچه توسط DIN تجویز شده است و ابزار ضربه پنوماتیک خود را با استاندارد 50 درصد بالاتر آزمایش می کنیم.
دریافت گواهینامه های ISO از سال 1998
در سال 1998 کینگ تونی برای رقابت بیشتر با دنیا، گواهینامه ISO را در سه استاندارد مجزا به دست آورد. اول، در ژانویه 1998، ISO 9002، به دنبال آن ISO 9001 و در آخر برای استاندارد ایمنی زیست محیطی، ISO 14001 گواهینامه دریافت کردند. کمپانی King Tony همیشه برای کاهش آسیب به زمین در طول این مدت تلاش کرده است و معتقد است که این مسئولیت آنها در قبال جهان است.
گسترش جهانی :
ممکن است احساس کنید که ابزارهای کینگ تونی چیزی فراتر از یک ابزار در سطح جهانی است. آرمان های مدیریت KING TONY روزانه توسط صدها کارمند در شعب و دفاتر در سراسر جهان برآورده می شود.
کینگ تونی همیشه بر بازاریابی برند بین المللی تمرکز می کند. این برند برای تقویت موقعیت خود در بازار، قرار گرفتن در معرض نام تجاری و تصویر حرفه ای همیشه در تلاش بوده است. آنها با حمایت کردن مشتریان خود با کیفیت عالی و خدمات پس از فروش، به دنبال تبلیغ شدن برند خود توسط مشتری ها در سراسر جهان هستن.
شرکت کینگ تونی بیش از 35 سال در تامین ابزارهای حرفه ای مشغول است. آنها همیشه بر ارائه ابزارهای با کیفیت به مشتریان خود تمرکز کرده اند تا مطمئن شوندکه کیفیت نیازهای کاری را برآورده می کند. برند کینگ تونی همیشه در نظر دارد که علاوه بر این که یک ابزار باید کار خود را به خوبی انجام دهد، باید تجربه و ایمنی راحتی را نیز برای مشتریان به ارمغان بیاورد.
در واقع شرکت کینگ تونی قصد داره که آینده برند خود را با این هدف جلو ببرد. آنها میخواهند ابزارهایی را به همه مشتریان خود عرضه کنند که «به راحتی قابل استفاده است، استفاده از آن آسان است و میتواند در وقت و نیروی آنها صرفهجویی کند» این فقط یک تفکر ساده است اما برای هر مکانیکی بسیار مهم است. و کینگ تونی این را به عنوان مأموریت آینده خود نگه داشته است تا همیشه آن را به خاطر بسپارد. کینگ تونی معتقد است که این هدف به ارتقای مهارت های حرفه ای آنها کمک می کند. وقتی این اتفاق بیفتد، آنها احساس بسیار خوبی خواهند داشت و با کار خود به عنوان یک کار سخت برخورد نمی کنند و شروع به “لذت بردن از کار خود” می کنند.